twitter


Salam petang Jumaat yang indah..

Saya ingin kongsikan beberapa perkara berkaitan dengan produk terbaru SHAKLEE iaitu Advanced Joint Health tablet.

Apa itu AJHT?

**Joint Health Tablet dihasilkan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral. Shaklee Joint Health Tablet ialah 100% vegetarian tablet!



Apakah kelebihan Joint Health Tablet Shaklee ini?

1. Menyokong keselesaan sendi
Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialan asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2. Bertindak sebagai kusyen
Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.

3. Memilihara tisu penyambung yang sihat
Zinc, tembaga, mangan dan vit C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan & struktur terhadap sendi.

#Nota :

Kesan boleh dilihat seawal 5 hari (based on Shaklee Clinical Research)!

Sesuai ukt mereka yang sering mengalami masalah kesakitan di bahagian sendi2 badan. Jom hadiah tablet ini kepada ibubapa anda!!

~ sharing is caring~
Jom dapatkan produk dari saya AZIEDA (0139706041)
Friday 16 November 2012 | 1 comments | Labels:

1 comments:

  1. duramalecontrol
    11 January 2013 at 21:05

    Awesome blog! You blog is very creative and useful .advanced joints I will definitely check it out for new updates.Thanks.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...