twitter

  Salam Petang Hari Sabtu (,")


Saya cuma nak bertanya, pernahkah mengalami keadaan di bawah terutamanya pada waktu pagi ?


  • bersin [sampai ada rasa nak buang je hidung hahaha]
  • gatal muka [rasa nak ambik garfu garu pun ada juge hahaha]
  • hidung berair [ermmm habis satu tuala kebasahan hohoho]
  • kelemumur [yg nih paling dasyat : disertai dengan keguguran rambut, adoiii la]
  • jerawat di muka, badan dan paling tak best tepi2 tetek buah2an segar hahaha
  • nanah / bisul kecil2 di sekitar bahu, badan juga
ohho, saya ada penyelesaiannya. Insya Allah. Disebabkan saya dah bagi set trial pada suami saya memandangkan dia adalah pengidap resdung 'tegar' selama 6 tahun, dan alhamdulillah selepas makan hampir sebulan tiada lagi rasa resdung itu. 

Kalau anda tak percaya, boleh pm saya dan cuba set percubaan dahulu..

Set Resdung Shaklee mengandungi :

:: bonus bagi suami saya - kulit dia semakin cun, bersih lagi hensem hehehe

 :: bonus bagi suami saya lagi - dia tak stress lagi. Balik kerja tak de dah crita dia 'baham' budak sekolah "almaklum dia seorang guru" hahaha
:: bonus bagi suami saya lagi dan lagi - suami saya ni lemau je sebab selalu penat. Dan sekarang dia tidak lagi penat dan body pun makin kemas. Tak de lagi tidur di siang hari. 
 :: bonus utk kami suami isteri - hahaha tak mau gtau ehhh.. sila rujuk ALFALFA





Berminat? sila hubungi saya (,")

Azieda [Ieda/Zieda]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 885659]
013-9706041| bisnes.sufi@gmail.com
FB : http://www.facebook.com/azieda.shaklee
Saturday 17 November 2012 | 0 comments | Labels: , , ,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...