twitter

"Sy nak buat stok kat baby la. Minggu depan dah masuk keje. Tapi masalah saya susu saya macam kurang je, padahal baby selalu minum"

-   situasi biasa yang dialami oleh rakan-rakan dan saudara mara saya

Jadi di sini saya senaraikan set penyusuan yang dicadangkan oleh SHAKLEE

Set B
  • vitalea
  • vit C
  • B complex
  • alfalfa
add on : ostematrix dan ESP

set penyusuan - anda tidak rugi membelinya



APA KEBAIKAN SET PENYUSUAN??

  • memperbanyakkan susu
    (si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari)
  • baby akan tidur lebih lena kerana ESP akan memekatkan susu - baby akan lebih kenyang
  • membantu menampung kekurangan zat makanan ibu kepada baby
  • memberi tenaga tambahan kepada ibu yang seringkali penat bekerja dan melayan baby/anak-anak
  • boleh juga melansingkan tubuh si ibu 
  • si ibu yang mengalami kemuruduman susu semasa period atau PMS boleh dibantu dengan mengambil supplement ini
  • kebiasaan yang terjadi kepada si ibu ialah seringkali mengalami kerapuhan gigi atau gigi bergoyang setelah melahirkan beberapa orang anak. Ini berlaku kerana si ibu mengalami kekurangan kalsium kerana membekalkan nutrien ini kepada si anak, maka ostematrix membantu meningkatkan kadar kalsium di dalam tubuh si ibu.
 

Berminat? sila hubungi saya (,")

Azieda [Ieda/Zieda]  
Shaklee Independent Distributor [ID No : 885659]
013-9706041| bisnes.sufi@gmail.com
FB : http://www.facebook.com/azieda.shaklee
Saturday 17 November 2012 | 0 comments | Labels: , , , , ,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...