twitter

Salam petang AHAD.. 


Saya on leave today. Menghabiskan waktu cuti bersama baby and papa baby Sufi di Besut. 
Oh ye, lupa nak bg tau hari ni TCA / appointment  Sufi kat KKIA (Klinik Ibu dan Anak).

Saya nak share dan ingin beritahu semua, alhamdulillah sepanjang lima bulan usia Sufi Arissa, dia tak pernah demam walaupun dicucuk 3 kali (bulan 1, 2 dan 3). Kalau sakit pun batuk dan selsema sahaja. Bila difikir2kan balik, semasa saya mengandungkan Sufi, tak pernah saya skip makan vitamin yang dibekalkan oleh KK [ maaf, masa tu saya tidak berkenalan lagi dengan Shaklee, kalau lah dpt diundurkan masa, nescaya saya ambil set ibu hamil ni, siyesss ]

Baca kepentingan vitamin semasa mengandung  di sini

Siap tambah supplement kalsium sebab saya alah dengan susu sepanjang 9 bulan mengandungkan baby Sufi.

Dan utk pengetahuan semua, adalah amat baik sekali buat ibu2 yang sedang mengandungkan anak utk mengambil supplement sewaktu pregnant. Insya Allah anak sihat dan kuat.

:: Makanya, saya amat2 berbesar hati untuk mencadangkan set kehamilan kepada ibu2 :: 

:: Bukan saya nak kata supplement yang kita dpt dr KK tidak elok, tetapi supplement Shaklee diuji secara klinikal dan sememangnya terbukti berkesan, serta bukan sintetik ::

APA ITU SET KEHAMILAN?

Terditi daripada 

utk trimester 1



utk trimester 2 dan 3
  • vitalea
  • vitamin C
  • B complex
  • ostematrix
  • omegaguard

 pstt :: Apa fungsi vitalea , Vitamin C,  B complex, ostematrix, omegaguard ? sila klik di item.


Berminat? sila hubungi saya (,") 

Azieda [Ieda/Zieda] 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 885659] 
013-9706041| bisnes.sufi@gmail.com 
FB : http://www.facebook.com/azieda.shaklee
Sunday 18 November 2012 | 0 comments | Labels: , , , ,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...